sâmbătă, 2 ianuarie 2010

Sa vorbim..



Sa vorbim despre sanse,despre iubire,despre ziua de azi,nu de cea de maine,de cea de azi.Azi conteaza,eu contez si tu...Lumea-nu.
Hai sa vorbim despre toate noptile nedormite gandindu-te doar la el,despre toate lacrimile varsate fara rost de prea multa iubire,de prea multa suferinta sau de frica de a nu il pierde.
Hai sa vorbim despre sentimente,despre drumuri separate,despre drumuri ce cauta o iesire.
Vrei sa vorbim?hai te rog asculta-ma...e prima data cand scriu ca sa nu plang si nu scriu plangand.Asa...ma asculti?Stai comod,relaxeaza-te,e pauza mea de vorba, pauza mea de tigara de litere aprinse,am dat scrum de amintiri pe covor...dar,lasa, se spala, se duce, ca intotdeauna, nici urma nu va mai ramane,sper doar sa nu il fi ars ca atunci nu as mai putea sa il fac ca nou,doar sa il carpesc.Tu ce zici?S-ar vedea,nu?culoare diferita si materialul...nu se potrivesc,imi trebuie unul nou, un covor nou, dar nu pot sa il arunc pe cel vechi...il mai pastrez, se mai intampla sa fi neglijent, asta nu inseamna ca trebuie sa il schimb...Am dreptate,nu?e mai frumos asa, ca imi voi aminti mereu de ziua asta, ziua in care te-am indemnat sa vorbim,de fapt sa ma asculti si mereu voi vedea acolo o mica urma din ziua asta, arsura mica de amintiri de pe covorul ala ca inima mea.
Si zici ca ma asculti?Am deviat de la subiect...Iarta-ma...vorbeam de pauza mea de vorba,ah,cat am aberat.Fii atent...sti ca nu stiu sa traiesc singura,sti ca am nevoie de tine...nu profita de asta ca mi-e frica,da,mi-e frica.Si sti de ce mi-e cel mai frica?Ca nu ne vom pastra,asa frumosi cum suntem,mi-e frica sa nu iti simt mana in mana mea,mi-e teama ca am sa dispar intr-o zi,dar nu din viata, ci din inima ta.Sunt lasa?Crezi?poate...dar mi-e frica...ia-ma de mana si va fi bine.Ma asculti sau ai adormit?esti dulce cand dormi si imi place sa te privesc,am facut-o de atatea ori...dar vreau sa ma asculti,sa stiu ca intelegi.Sunt aici,langa tine.am simtit cand ai tresarit,stai linistit,nu te agita,sunt aici,langa tine,n-am sa plec,nu inca.mai stau pe aici...vorbim despre ani deja.Avem vechime.Suntem tari si vom invinge.Ma crezi?Ma auzi?
Stai,stai sa vorbim...
S-a terminat pauza?bine...plec,dar sa ma astepti.Promiti?
Ma intorc la gandurile mele si tac...as vrea sa mai vorbesc,mai am de zis,mai sunt inca multe de zis,dar tac...nu vreau sa te sperii.Vreau ca data viitoare sa vorbesti tu.O sa te ascult si ai promis ca ma astepti.Oare ma astepti?Oare tu ai auzit si ai inteles tot ce am zis eu?Mi-e frica...mi-e frica sa vad daca ma astepti asa cum ai zis,dar ma uit catre tine...Ma trec fiori...Daca nu esti?Daca s-a terminat?Daca nu ne mai putem iubi?Daca imi spui ca vrei sa iti fiu prietena doar?Imi iese inima din piept,ridic privirea dar am ochii inchisi...Ma rog!Da Doamne sa fie acolo...Zambesc si incerc sa imi inghit lacrimile...nu e.Si-a dat seama ca nu sunt pentru el.Am vorbit degeaba...Nu m-a inteles.Dau sa plec cu scrumul ala ce mi-a ars inima,si care o sa imi aminteasca pe veci de ziua asta.Poate ma astepti in prag,dar nu,mai bine nu mai sper.Daca va fi sa fie ,va fi oricum.Dupa un pas,ma strigi si ma intorc,alergi spre mine si imi intinzi un buchet de flori,ma iei de mana,imi atingi buzele facundu-mi semn sa tac,si imi soptesti,"hai sa vorbim...".Si mergem impreuna,nu stiu incotro si nici nu imi pasa,dar vreau sa te ascult.Nu am vorbit degeaba si m-ai inteles.Miros trandafirii si imi spun:...Sa vorbim...

Niciun comentariu: